sâmbătă, 22 august 2015

Travel to Rome, atractii turistice ieftine si gratis


  Roma antica se invecineaza cu medievalul, modernul patrunde in Renastere, iar rezultatul este, un muzeu in aer liber, un adevarat monument

 Va propun sa va luati un bilet ieftin de pe  www.skyscanner.ro , eu am zburat in luna mai cu BlueAir cu numai 500 ron dus intors/2 pax(zborurile de marti sunt ieftine)
 Cand vrei sa iti cumperi un bilet de avion ieftin, trebuie sa fii flexibil !!
 Cazarea am ales-o de pe ce mai renumit site www.booking.com.

 Am luat la pas toata Roma...la pas, nu metrou (exceptie 1 zi cand a plouat) nu taxi, nu scuter, doar asa poti desoperi micile stradute  pietruite cu restaurante cochete cu cel putin 3 mese, doar asa poti respira aerul Rome.

Despre mancare, aceasta se gaseste la un pret decent, eu am mancat si cu 10eur/pax o lasagna dar si cu 4 euro/pax un sandwich tipic italienesc cu prosciuto si legume.
  Apa puteti bea de la orice fantana, este ff potabila si buna, nu este nevoie sa va carati cu apa plata de la magazin prin toata Roma.
  Ingheata rar am gasit sa imi placa si sa fie cremoasa, cea mai buna inghetata mancata la roma a fost de la blue ice, in piata Trastevere



Obiective Turistice:
Colosseum
 A fost ridicat in anul 72 de catre imparatul Flavian Vespasian (7-79 d.hr.)
intrarea la colosseum costa 16 euro/pax in care este inclusa si intrarea la Forumul Roman si Palatino


 Foro Romano a reprezentat inima civila a Romei republicane
Panteonul(gratis) locul care mi-a placut cel mai mult, este unul dintre cele mai desavarsite si bine pastrate monumente antice ale Romei
 Campo dei Fiori 
 In fiecare dimineata comerciantii umplu rafturile mobile cu tot felul de produse specifice locului: nuci, branza, mirodenii, flori, fructe de mare si minunatele paste colorate
Am mai vizitat Monumentul Viitorio Emanuele 
Catedrala Santa Maria Magiore (gratis),


Arco di Constantino (gratis), langa Colosseum, Circo Massimo(gratis), Foro Traiano(gratis), Foro di Cesare(gratis), Piazza della Repubblica , San Carlo Quattro Fontane(gratis), FONTANA DI TREVI (IN RENOVARE DE 1 AN),  Piata Navona, Castel Sant' Angelo(afara gratis), Patza del Popolo, Piazza di Spania (treptele spaniole),
S. Maria in Trastevere, zonele Trastevere si Ghetto (minunate), Fontana Del Tritone,  
Vatican City, Musei Vaticani( pana in 15 euro/pax intrarea),



 Area Sacra si restul stradutelor ; )


Vacanta placuta!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu