sâmbătă, 22 august 2015

DIY! MASCA PENTRU FATA CU SPIRULINA SI ULEI DE RICIN


Aceasta masca este potrivita pentru orice tip de ten, ea se aplica 1 data pe saptamana pentru a curata porii si pentru a elimina ridurile fine

Ingrediente:


  Spirulina este o microalga de culoare verde-albastruie, una dintre cele mai vechi forme de viata de pe Pamant, care a ajutat la producerea oxigenului. Spirulina contine vitamina B12, D, E, K, calciu, crom, cupru, seleniu iod, magneziu, potasiu , fosfor si zinc


 Uleiul de ricin este foarte bogat in nutrienti si patrunde rapid in piele, el poate fi folosit si pe tenul curatat in prealabil, ca si crema de noapte pentru atenuarea cearcanelor sau ca si demachiant 


 Intr-un bol se pune o lingura de spirulina pudra sau continutul a 4-5 capsule (eu folosesc spirulina de la www.hofigal.eu ) , apoi completati cu ulei de ricin pana obtineti o pasta

 Eu am tinut masca 30 de minute, apoi am clatit cu apa calduta

Nu ramane nici o umbra de verde  : )






0 comentarii:

Trimiteți un comentariu