vineri, 28 august 2015

ESSENCE CADOU BALSAM PROTECTOR PENTRU MAINI AUCHAN



  Astazi am trecut prin AUCHAN cu scopul sa imi achizitionez minunatul rimel de la ESSENCE, I Love Extreme Volume i-love-extreme-volume-mascara un rimel pe care mi-l doream de mult, am vazut atat de multe review-uri pozitive incat trebuia sa-l am. 




 Aceste rimel este si mega extra bun si ieftin, aprox 16 ron, I love extreme volume mascara  iti da volum, iti alungeste genele, le defineste si  este rezistent la caldura.

 La reprezentanta ESSENCE din Auchan Afi Cotroceni la achizitionarea rimelului si a altor 2 produse (eyeshadow quatro un fard de ochi rezistent si pigmentat  si a glosului xxxl nude, am prmit CADOU un minunat balsam protector pentru maini,  pe care l-am incercat si deja il ador deoarece este foarte hidratant datorita uleiului de cocos  si  placut parfumat datorita extractului de cirese....yummm



 

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu